Onko sinulla mitään fobioita? Saatko usein paniikkikohtauksia?

Mitä pelkäät?

Ei, ei minulla ole fobioita. En kuitenkaan muistaisi niiden nimiä. Enkä saa paniikkikohtauksiakaan. Ja voisi sanoa, että pelkään sotia, murhaajia ja joskus jopa itseäni. Mutta jos alkaa miettiä, mitä oikeasti pelkään.. no, ei sekään mutkikas juttu ole. En vain usein puhu siitä. En tiedä, onko se tavallista, luulen niin. Kuitenkin, oikeasti pelkään sitä, että menetän jonkun. Ihan kenet vaan, joka on minulle tärkeä. Kun täytin 13, menetin syntymäpäiväni aamuna rakkaan lemmikkikissamme. Viime vuoden aikana olin myös kaksissa hautajaisissa, kun molemmat isäni kummisedät kuolivat syöpään. Eivät he kauhean läheisiä olleet minulle, mutta kun katsoin isääni niissä molemmissa tilaisuuksissa, näin että häneen koski. En muista, milloin olisin viimeksi nähnyt hänen itkevän, ennen kuin silloin, molemmissa hautajaisissa.

Olen lukenut kirjoja, jossa ihmiset menettävät ystäviään, jopa todella läheisiä. Mutta niin vain he pääsevät asiasta yli 150 sivun aikana. Minä en pääsisi. Jos menettäisin parhaat ystäväni, vanhempani, siskoni, isovanhempani, kissan, muita kavereitani.. en tiedä mitä tekisin.

Katson Roswellia (aaa<3) ja kuuntelen Bäkkäreitä. Juust.