Paras ystäväni lähti eilen Tunisiaan. Minä lähden huomenna myöskin ulkomaille, samoin toinen paras ystäväni maanantaina. Jos kukaan ei jää tänne pitämään Suomea pystyssä, miten maallemme käy? Ihan varmasti joku sisällissota käynnissä kun palaamme lomiltamme.

Olen taas kerran kipeä. Se alkaa olla ärsyttävää; kesän jälkeen olen ollut enemmän tai vähemmän kipeänä ainakin kolme kertaa. En halua olla kipeä kun lähdemme huomenna, en halua, en halua! Nyyh.
Päänikin on niin tyhjä etten keksi mitään kirjottamisen arvoista. Paitsi sen, että olin vuotaa kuiviin torstaina mielenkiintoisella suunnistusretkellämme. Se oli aika tapahtumarikas reissu. Kuulosti varmaan hauskalta, kun selitimme sitä liikunnanopettajalle: "Eka me löydettiin se rasti mut se oli revitty irti, kato, mä otin kännykällä siitä kuvan, sit Maijul alko vuotaa nenäst ihan sikana verta, sit noi tuli tuomaan sille paperii ja sit tuli semmone koira.." Että näin.

Mutta niin. Joudun olemaan pikkuisistani kauhean kauan erossa. Ikävä! <3
Ja keksin vastauksen kysymykseenikin.. tykätä.