Kertokaa 7 totuutta itsestänne ja sitten haastatte 7 muuta ihmistä kertomaan omat totuutensa.

1. Olen oikea pelkuri, minua pelotti jopa ensimmäisen Harry Potter -leffan jälkeen käydä vessassa kun odotin koko ajan, että se peikko tulee murskaamaan vessankopit. Pelkään myös jokaista kauhuleffaa- ja kirjaa. (paitsi Usvaa)

2. Kun näen jonkun uuden ihmisen, tarkistan ensin minkä väriset silmät hänellä on ja sen jälkeen kengät.

3. Viihdyn yksinäni. Jotkut kaipaavat koko ajan seuraa, mutta minä en. Joskus tekee hyvää olla yksin, vaikka olisikin paljon hyviä ystäviä.
4. Kuvitelmissani uskallan sanoa kenelle tahansa mitä tahansa päin naamaa, mutta tosimaailmassa - en todellakaan.
5. Vihaan vaniljajäätelöä. Hyi.
6. Olen huono ilmaisemaan tunteitani, koska olen hyvin ujo.
7. Jos joku läheiseni kuolisi, kuolisin itsekin.

Tsori, en haasta nyt ketään! :D